söndag 16 januari 2011

Vägning!

Vägde och mätte mej den 9e Januari alltså dagen innan min Sleeve, så tänkte förtsätta med att väga mej varje söndag så här kommer veckans mått:))))

Hals 37cm. -3cm sen förra veckan
Arm 38cm. -1,5cm sen förra veckan
Byst 115cm. -3cm sen förra veckan
Mage 120cm. -6cm sen förra veckan
Rumpa 128cm. -3,5cm sen förra veckan
Lår 73,5. -3,5 sen förra veckan
Vad 41cm. -0 sen förra veckan

Och vikten dårå (tänker inte skriva ännu vad jag väger) men - 6,5kg sen förra veckan!!!:))))

Måtten är fortfarande stora och vikten är hög, men ALLT går neråt!!!! Jag ääääääälskar det här!!:)))






Jag har fortfarande svårt att få i mej det jag ska, det känns som att allt (det mesta) är för hårt på något sätt... Vad äter/åt du?
Var/är du hungrig?

Kram på er :)

3 kommentarer:

  1. Grattis vilket bra resultat!! Linda

    SvaraRadera
  2. Drickyoghurt var min livlina i början, allting annat kändes för "hårt" för mig också. Vatten köpte jag (utan kolsyra) i affären, kranvatten gick inte. Det går över kan jag ju trösta dig med! :-) (jag är nu ca 2,5 månad post-op och mår toppen) Må gott och lycka till framöver! /NinaPX

    SvaraRadera
  3. Det går över, magen liksom vänjer sig. Men prova "mjuka" saker som tjock yogurt eller fil. Jag kan i efterhand tycka att flytande saker med högre fetthalt var lättare att äta, de var mjukare på något sätt. Konstigt kanske, men juice var riktigt gott under flytperioden också tyckte jag. Snart får du väl börja med puré va?
    Härligt med viktnedgången! :)

    SvaraRadera