torsdag 19 maj 2011

19 maj 2011

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, ska försöka skärpa mej... ibland iaf :)

Det går jätte bra med maten nu, jag kan äta ALLT... dock i väldigt väldigt små mängder men ner åker det och det stannar i magen så jag kräks inget mer, en fjärdedels potatis smakar som en dröm:))))

Vägde mej förra söndagen och vågen visade 84kg jag har alltså gått ner 32kg sen den 10e januari *nöjd*. Känner dock att jag är i ett stort behov av att börja träna så jag inte blir sladdrig på magen och resten av kroppen men jag har inte tid!!! Barnet har inget dagis än och på kvällarna när mannen min är hemma så jobbar jag eller så vill jag inte fara någonstans... nåja, de hade ju kunnat vara värre;)
Halsbrännan där emot är inte att leka med... hur länge hade du halsbränna? Bränner de än?

Vägning och mätning igen på Söndag så då slänger jag upp bilder oxå:)

Kram på er :)

2 kommentarer:

  1. BRA!! Shit va mycket du har gått ner!!!!!!!! ÄR VÄLDIGT SPÄND PÅ DINA BILDER....
    Härligt att du kan äta allt nu. Det tar ett tag så kommer magen vänja sig o du kommer få i dig mer o mer.
    Halsbränna... jag fick en period på några veckor när det va JÄTTEJOBBIGT men det gick över. Jag va till apoteket o köpte lite extra tabletter jag kunde ta vid behov. Jag fick slut på magsyratabletterna CFTK skrev ut. Ska till apoteket idag o köpa mer. Det har gått ok utan faktiskt.

    Vad glad jag blir att du mår bättre nu.

    Kram Angelica

    SvaraRadera
  2. Härligt att de funkar med maten! :)

    Och 32kg är ju helt otroligt galet - Grattis! Längtar efter att se bilder :)

    Jag förstår dedär med sladdret som tyvärr blir. Jag testa på och jogga häromdagen - vilket jag inte kommer göra om där folk kan se mej! Haha - de hängde och dängde, både hit och dit - rumpan och låren. Hua! Stakars sate, den som råka se mej ;) Ändå har jag bara gått ner 17kg - hur ska de bli när jag gått ner 50kg då?

    SvaraRadera