söndag 10 april 2011

3 månader!

Idag är det 3 månader sedan jag opererades och min snälla våg visade -27kg :))

Det där med maten går väl så där, jag kan inte äta någon form av pasta, ris, potatis eller mjukt bröd (mina favoriter) men det är smällar man får ta. Jag kan äta det mesta i kött, fisk och kyckling väg... men inte alls mycket, fast mätt blir jag så jag är inte ledsen:)

Tyvärr har jag varit väldigt dålig den senaste veckan på att äta rätt... vi har flyttat så får väl skylla lite på det, men i morgon är det måndag och då blir det nya friska tag:)

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Wow -27kg är ju kanon, grattis! :) Hoppas verkligen att maten börjar gå bättre snart!

    Jag är inne på flytdag nr 11 och just nu känns operationen såååå låååångt bort ;) Jag är så less på alla söta smaker och tugga, så underskattat! :D

    SvaraRadera
  2. Har du varit i kontakt med Tina på cftk ang maten?
    Hon kanske har några tips till dig?

    //Linda

    SvaraRadera
  3. 27 kilo e ju toppenbra. Hoppas det löser sig med maten.

    SvaraRadera