måndag 20 december 2010

strl 50!!!

Jag var på stan igår med familjen och tänkte köpa en klänning att ha på jul och nyår så man kan känna sej lite fin, men när jag var tvungen att ha en strl 50 (!!!!) så fick det vara.
Det är hemskt att man kan bli så här stor "utan att märka det", det känns som att jag bara vaknade upp en dag och vägde tresiffrigt men jag vet ju att så är det inte... Nu längtar jag så otroligt mycket efter operationen, önskar jag kunde spola fram tiden 6 månader så operationen är gjord och kanske 30kg har "ramlat" av.

Har du gjort någon operation? Hur mår du idag?
Ska du göra en?
Vill du göra en?

Lämna ett avtryck är du söt :)

3 kommentarer:

  1. Hej
    Hittade din blogg av en slump :-).
    Jag gjorde en sleeve den 19/10, du får gärna kika in på min blogg om du vill :-)
    teddybjornenfredriksson.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej du :)
    Kul att du har börjat blogga! Ju fler vi är desto bättre.
    Är det ok att jag länkar till din blogg från min sida?
    //Systerlyster

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Kul att jag hittade din blogg, den ska jag följa! Är en tjej på 30 år, mamma till två små pojkar och gift med den stora kärleken i mitt liv. Har så sakteliga förstått att jag nog måste göra en operation för att må bra. Just nu grundar sig alla mina depperioder i att jag väger för mycket... Helt sjukt hur jag har kunnat lägga på mig så mycket på 5-10 år, hur man kan må så dåligt av något... Ska utomlands om tre veckor och har paaaanik. Vill inte visa mig i bikini/baddräkt, men intalar mig själv att det är sista gången jag är utomlands och ser ut som en padda. Har varit i kontakt med CFTK och har pratat med Dag Arvidsson. Har inte bokat in något datum för operation, men jag vet att jag kommer att göra en under 2011. Tänker på det dagligen och längtar.
    Hoppas att du haft en god jul och att du hittade något fint att ha på dig, trots storlekslappen (jag vet hur det är...). Själv såg jag kort på mig själv som tagits på mig i smyg på julafton, fick ångest direkt. Men snart är denna kroppshydda ett minne blott! :-)

    Kram A

    SvaraRadera